Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. június 21., csütörtök

Top-Down Boleró

Beköszöntött a nyár április közepén (aztán meg visszatért a tavasz hetekre...), és megláttam Jankán egy kis egyszerű bolerót, ujjatlan trikón. Hú, ez mekkora ötlet, nekem is kell! Sosem lehet tudni, milyen idő van, ideális viselet az átmenetre. Keressünk mintát. Sajnos a legtöbb egy egyszerű téglalap, két végén összevarrva ujjnak, nem igazán tetszett ez a megoldás (a német blogomban csináltam egy kis kedvcsináló válogatást, kukk itt). Végül ezt az egyszerű raglán megoldást választottam, mivel számolásban nem vagyok még annyira gyakorlott, kénytelen voltam megvenni a mintát, de aki tud raglánul, annak szükségtelen ;) Az ujjat meghosszítottam, és nem egyenesre vettem, hanem egyenletesen fogyasztottam. Ez szerencsésen kijött, a bősége azonban nem: kicsit lehullik a vállamról. Azt hittem, pikk-pakk kész lesz, de több mint 3 gombóc fonal belement, uncsi is volt a sok harisnyakötés, úgyhogy eltartott egy darabig, mire kész lett! Végre valami zöld :)








Minta/MusterTop-Down Shoulder Warmer
Fonal/Garn: Barka Libikóka, Pesto, 3,2 gombolyag =526m
Tű/Nadel: 3mm Knit Pro fa
Méret/Grösse: M

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók