Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. június 22., péntek

Color Affection

Addiktív egy darab, az tuti. Sokat nézegettem, ugyanis nagyon népszerű, sokan kedvencelték. De nem igazán voltam oda érte. Az eredeti szerintem ronda színekből van :D Ez az a kendő, aminek nagyon nem mindegy, hogy milyen színeket választ az ember. És akkor megláttam az "igazit". Gosik-hoz lehet menni nyálat csorgatni, annyira jól választ mindig mintát, és színeket. És csodásak a fotók is. A színátmenetesem volt itthon, és a másik kettő meg volt fölöslegben Krisztának, mikor mutogattam neki, milyen szép Gosik kendője, hamar arra jutottunk, hogy elcsereberéljük a fonalakat, és mindketten lekoppintjuk ezt a rózsaszín verziót. Kriszta jó sokáig váratott - mert hogy kössük együtt, aztán belekezdett másba jól :D Így én befejeztem, ugyan én is jól elhúztam, mert a lustakötés azért uncsi. A vége gyorsan kész lett, megint motivált a mindjártkész érzése.
A kendő felépítése igen rafinált, először kezd egy színnel, majd egy másikkal csíkoz. És aztán bejön a harmadik szín, és nem kötjük végig a sort, hanem egyre növekvő szélességben oldalról közelítünk rövidített sorokkal, na ettől olyan érdekes! A végén az egészet a 3. szín zárja le. Némi módosításokat végeztem rajta, a Ravelryn elolvashatjátok. És tervezem a következőt, nem harmonizáló, hanem kontrasztos színekből.
Az Alpacát meg kinevezem kedvenc fonalamnak, isteni volt kötni! Icipicit csikizős, egy tunikát tervezek belőle (türkiz), kicsit tartok is tőle, nem fogja-e zavarni a bőrömet, de reménykedek :) A Delightra kicsit morci vagyok, ez nem ugyanaz a festés, kevésbé tetszettek a színek.





Minta/Muster: Color Affection
Fonal/Garn: Drops Alpaca 3720 - 1,7 gombolyag=283m, 4400 - 1,26 gombolyag=210m, Drops Delight 06 - 1 gombolyag=175m
Tű/Nadel: 3,5 Knit Pro fa
Méret/Grösse: ???

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a színek együtt, ezzel a mintával!
    Az alpakáról pedig mindenképpen nyilatkozz, hogy szúr-e, mert én is szemezek vele...

    VálaszTörlés
  2. Köszi.
    Szúrni nem szúr. De megérzem a bőrömön, az igaz.

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók