Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. június 20., szerda

Summer Flies

Avagy minikendő minigyereknek. Ennek is története van. A Ravelryn mindig nézegettem a Noro fonalakat, milyen szépek! Csodálatos színekben vannak, sok szép projekt készült belőlük. Megnéztem az árát is, és kevésbé vágytam onnantól rá. Aztán voltunk Krisztáéknál és átugrottunk Ausztriába az ottani fonalboltba, ott volt Noro. Nézegettem, tapogattam, és nem értem. Durvák egyszerűen. Ez a kis vékony csipkefonal megtetszett, nem is tudom, miből van, mindenféle nyári alapanyagból, vagy 4-ből, és nem olyan durva. Nem mondom, hogy olcsó volt, de úgy döntöttem, veszek egyet, és akkor ezt is kipipáltuk, volt egy Noro az életemben, keresek valami kendőt Dórinak. Nos, annyira jól sikerült a választás, hogy a gombolyag fele fogyott el! Most mi a csodát csináljak a másik felével, nem tudom. A véleményem viszont lesújtó, egy rémálom volt vele kötni. Az hagyján, hogy egy kissé khhm "artosan" van fonva, és az igen vékony fonalban akkora bumszlik vannak, hogy na. De túl volt sodorva, pöndörödött vissza saját magába, nem lehetett az ujjamon vezetni. Soha többet. Az eredmény azonban kárpótól a bosszúságokért, nagyon cuki kis könnyű kendőcskéje lett Dórinak, tavasszal sálnak is remek.









Minta/Muster: Summer Flies
Fonal/Garn: Noro Sekku, 12A, fél gombolyag = 210m
Tű/Nadel: 3,25 fa Knit Pro



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók