Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. október 16., vasárnap

Őszi sapi



Az 1001Fonalban napi akcióban lőttem ezeket a szép kis fonalakat. Nem volt konkrét célom vele, de gondoltam, valami jó kis gyerekprojektre alkalmas lesz. Aztán a csoportban valaki belinkelte ezt a kis sapit. Rögtön tudtam, hogy erre fogom felhasználni. De hát több színből kell álljon, agyaltam, hogy legyen, végül megfeleztem nagyjából csak... A horgolásmintánál rögtön elakadtam, mert kétszer olyan magas lett nekem, mint az eredeti, pedig a szélesség pont stimmelt. Aztán kiderült a turpisság, én a brittet töltöttem le, míg az amerikai rövidítéseket ismerem, innentől figyelek majd :) Szóval annak ellenére, hogy teljesen más fonal, pont kiadta a méretet, örvendtem, hogy nem kell számolgatni. Félpálcás akármit még sosem horgoltam, most nagyon megtetszett az eredmény. A fonal pedig csodálatos. Jó a tapintása, kellően szorosan tekert, isteni volt vele dolgozni. a maradékból készítek majd még hozzá egy sálat.





Minta: Crochet DROPS hat with lace borders
Fonal: Sirdar Baby Bamboo DK
Tű: 3-as Addi
Súly: 65 g

1 megjegyzés:

Rendszeres olvasók