Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2013. február 26., kedd

Color Affection - a második

Sikerült ráfutnom egy fonalra, minek a márkája Wollmeise. Elképesztő színekben árulják, életteliek, erősek, cseppet sem unalmasak. Valljuk be, a legtöbb gyártó nem izgat fel a színeivel... Egyből beleszerettem a Wasabi és a Türkis színekbe. Ezeket össze kellene kombinálni egy újabb Color Affection-be! De mi legyen a harmadik szín? Felvásároltam egy csomót, hátha passzol hozzá, és az az igazság, hogy sokat tudtam volna választani. Jó darabig a narancssárga és a fukszia versenyzett, majd nyert a fukszia. Nem csak én lettem ezekbe a színekbe szerelmes, készült egy türkis-wasabi-és valami piros verzió is :)
A változtatásokat olvassátok el a projektlapon.


A nyaralás alatt fejeztem be, és bár amúgy a CA-t elég uncsi kötni, itt a színek miatt egyáltalán nem volt az. Sokat hordom ezt a kendőt, szorosan százszor a nyakam köré csavarva elsősorban. A mintával nem jutok dűlőre, mert az eredmény valahogy mégsem az igazi túl hosszú, és nem elég mély, és a zoknifonal nem tartja olyan erősen a blokkolást, mára már igencsak látszik a felépítéséből adódó kezdeti hupli.
A fotók is jók lettek, ennyi szívecskét semmi más projektemre nem kaptam :)




Minta/Muster: Color Affection
Fonal/Garn: Wollmeise Pure és Twin (4ply vastagság)
Tű/Nadel: 3.5 mm

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók