Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. február 11., szombat

Swirl vállmelegítő / Neckwarmer


A sapkámhoz terveztem egy váll és nyakmelegítőt. Lemértem a sapit, számoltam. Kötöttem és nagy lett. És a fonal is elfogyott, a második passzéra nem maradt. Így jó ideig pihent a projekt. Kiszámoltam, mekkorának kellene lenni, hogy ne csússzon le, szépen a passzéban fogyasztottam annyit, de a tervezésben úgy látszik, nem vagyok olyan jó, még mindig nagy... Kétszer áttekerve nyakban viszont tökéletes! :)



Zu meinen Hut hatte ich ein Neck- und Schulterwarmer geplant. Ich habe gemesst, gerechnet, aber sonst wurde es zu breit. Und hatte ich wenig Wolle. So hatte dieses Projekt lange gewartet. Jetzt hatte ich ausgerechnet, wieviel Maschen sollte sein für die richtige Grösse, in Bunt habe ich abgenommen, aber es ist immer noch gross... In Neck aber perfekt! :)

Minta/Muster: Swirl hat alapján / Nach Swirl hat
Fonal/Garn: Barka Felhő, London, Milánó, Berlin, New York, 192g
Tű/Nadel: 3,5 Addi Click Lace

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók