Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. február 11., szombat

Beköszöntött a tél - Winter ist hier!



Úgy csapott le, mint égből a villám. Nem nagyon kellett korábban felöltözni, de egyszer csak mínusz 10 alatti fokok repkedtek. A párom utálja a sapkákat, most kiderült, hogy nincs is neki (tavaly még megvolt...). Szétnéztem a készletemben, más nem jöhetett szóba, csak a fekete. A fonal viszont vékony volt, így két szállal kötöttem. Nagy, nehéz mintakeresés után sikerült kiválasztani a megfelelő mintát. Múlt hét péntek este belekezdtem, és a hétvégén maratoni kötést tartottam. Arra ugyanis nem figyeltem, hogy ez egy dupla sapi. És a duplát még vissza is kell hajtani! Vasárnap estére kész lett. A fonalban is a gyapjú mellett alpaka, így készült egy extra meleg darab. Ami a legjobb? A párom szereti! Azt mondja, neki van a legszebb sapkája. Azt említettem már, hogy nem hord kötött holmit???



Nur einfach hat angekommen. Vorher sollten wir nicht zu warm anziehen, aber so plötzlich wurde unter minus 10 Grad. Mein Mann mag keine Mütze anziehen, und er hat auch kein (wieso? letztes Jahr hatte er noch...). Ich habe meine Stock durchgesucht, und hatte ich schwarze Wolle gefunden. Aber es war dünn, so hatte ich mit zwei faden gestrickt. Die Suche nach Anleitung war lang und schwierig. Am letzten Freitag konnte ich anfangen, und probierte am Wochenende so viel vortschreiten, wie möglich war. Hat lange gedauert, weil es ist ein doppelte Mütze! Aber, am Sonntag Abend war es schon fertig. Die Mütze wurde sehr warn, wegen neben Wolle ist noch ein bischen Alpaka. Und die beste ist? Mein Mann mag es! Er sagt, dass er hat den schönsten Mütze! Habe ich schon gesagt, dass er nimmt gar kein gestrickte Kleidungstück an?






Minta/MusterWarmest Winter Hat, Double Thick Toque by Coryna Blasko
Fonal/Garn: Barka Vasárnap, 150g
Tű/Nadel: 4; 3,5 Knit Pro Symphonie Wood
Méret/Grösse: M

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók