Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. október 3., hétfő

Nyakmelegítő 1.

A család minden nőtagjának készülök valami ilyennel :) Megcsináltam a kötéspróbát, lemértem Laura nyakát, kiszámoltam, megkötöttem, elég béna is lett, és hát kicsi. Mert annyi eszem nincs, hogy egy bebújós izének nem a nyakához, hanem a fejéhez kell igazodnia. Na, sebaj, van kisebb gyerek is a családban, Dóri így kimaradt a színválasztásból (vagy 5 félét vettem), olyat kapott, amilyet nyert :) Örült neki!
A minta körbenkötős. Én meg jól elfelejtettem, hogy csak minden második sor van feltüntetve a charton, csináltam, amit láttam. Így túl gyakori volt a szaporítás. És egyszerűen a 3-as fogyasztást rosszul tudtam, az meg szarul néz ki (azóta megtanultam :D - Lauráé már sokkal szebb lesz!). Úgyhogy ez ilyen bénácska, de azért szeretjük, mert a miénk, és anya két keze munkája van benne. És melegíteni azért melegít.

Minta: Collar Band
Fonal: Barka Felhő (Amszterdam, Milánó)
: 3,5/4 Addi Click Lace
Súly: 42g


 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók