Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. augusztus 28., vasárnap

Pamuya - Az a bizonyos trükkös sor

Ami miatt féltem ettől a mintától.
Tegnap este eljutottam végre ideáig!
Nos, nem is olyan bonyi, csak el kell olvasni, mit kell csinálni.
Gumipók alkotásán megnézhetitek ezen közeli képen, miről is beszélek...

Szóval ez így készül: 1 ráhajtás, 1 sima, 2 ráhajtás, 1 sima, 3 ráhajtás, 1 sima, 2 ráhajtás, 1 sima, 1 ráhajtás, kötünk kicsit és megint. A következő sorban, meg hagyjuk lehullani ezeket a ráhajtásokat. Rettenetesen frustráló volt, a szoros szemeket szeretem, ott meg csak úgy lifeg a fonal :)))

2 megjegyzés:

  1. Milyen szép képet csináltam! :D Köszi a linkelést!

    De azért ugye, hogy nem is olyan borzasztó nehéz a minta?

    VálaszTörlés
  2. Nem is nehéz, sőt nekem könnyebb, mintha chartból kéne dolgozni, azt mindig elszámolom :) itt ha tudom, melyik sorban vagyok, legalább nem kell annyira figyelni. de a kép alapján ettől nagyon féltem, mivel el nem tudtam képzelni, hogy készül. nade, ha le van írva, úgy mindjárt más :)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók