Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. augusztus 31., szerda

Dóri-mamusz

Nehéz volt rávenni magam, addig volt érdekes, míg kialakult a fazonja, úgyhogy várt jó sokat, míg a párja is elkészült. De holnap kell a Spielgruppéba, szóval tegnap este befejeztem :) Sokkal szívesebben kötnék most...


Ez is Maryjane, AslanTrends Santa Fe fonalból, Catania díszítéssel. Csupa-csupa pálcákból áll
3-as tűvel horgoltam, így alakultak a méretek, 24-es lábra:
varázskarikára 
1. 8
2. 16 (VVVV)
3. 24 (VIVIVI)
4. 32 (VIIVII)
még négy kör (III)
majd körbenhorgolásról oda-visszára váltottam. 23 szemmel - lehetne egy kicsit zártabb, szóval több szem... - ebből 7 sor
majd 3 utolsó sorban a középső 3 szemet egyben fejeztem be, így alakult ki a sarok íve. Kifordítottam, és rövidpálcákkal a sarkát összehorgoltam.
Rövidpálcákkal Cataniával körbehorgoltam, az orra rész találkozásánál két szemet egyben befejezve. 
A virág csak úgy készült: varázskarikára (2pálca-3láncszem)x7
A pánt egyszerű láncszemsor.


Talpára csúszásgátló is került



Fonal: AslanTrends Santa Fe - kb egy fél gombóc fogyott, de lehet, hogy kicsit több
Díszítés: rózs. Catania
Tű: 3 Addi

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók