Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. augusztus 1., hétfő

Nyári top



Ezzel is megszenvedtem, de kész lett. A tökéletestől nagyon messze van. A fonal nem passzolt a mintához, ezért számolni kellett. A méréseim, próbahorgolás alapján kezdtem el, mégis nagy lett. Nagyon nagy...


Ami nehézséget okozott: kiszámolni a 4 soros, legyezőminta fogyasztását, hogy még ki is nézzen valahogy, kétszer kellett lefejteni. Aztán még arra is rájöttem, hogy a nagy koncentrálás miatt a nyakkivágást ugyan megcsináltam, de a karkivágást elfelejtettem... Aztán jött a körbehorgolás a szegélymintával, illetve a pánt kialakítása. Valahogy ügyesen sikerült mind a kettőt megcsavarni. A karkivágásnál fodrozódik a minta. Ezt nem értem, hogy itt miért lett ilyen??? 




Tű: 3-as Addi
Fonal: Barka Kabala Hercegnő

1 megjegyzés:

  1. Szerintem szép lett! Ezért nem merek én ilyen magamra való dolgokat se kötni, se horgolni, mert nem bírom átszámolni, ha nem az én méretem.
    Szerintem a tied azért simán hordható,sőt szerintem még jobb is, hogy nem olyan passzos. :)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók