Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. augusztus 3., szerda

Hol laknak a fonalak?

Egy kosár az épp futó projekteknek, Ikeás zacsikban egy-egy készülő cucc:


A varázs-mindentartó: a nem használt tűk, olló, jelölők, kisolló, mérőszalag lakik benne.


Egy szekrény a dobozaimnak: átlátszók, így könnyen megtalálom, amit keresek.


Egy doboz Catania, a kis dolgoknak, sok-sok színben, meg egy kis maradék ez-az.


És a sok betárazott fonal, amikről már írtam.



Van még egy fiókom is, zacsikkal tele, ilyen-olyan fonalak, tömőanyag lakik itt.



Meg gombok, és biztonsági szemek :)



Ezek szegények már a pincébe kényszerültek, vettem egy nagy doboz maradék fonalat, ez annak a még meglévő része (innen készült a kis szütyő és a piros poncsó)



Ez is Ebay szerzemény:


És még egy kis ez-az

5 megjegyzés:

  1. És még nekem mondja a férjem, hogy túl sok itthon a fonal???!!! :)))

    VálaszTörlés
  2. :DDD
    mutasd meg neki nyugodtan :)

    VálaszTörlés
  3. :)) Ez aztán a gyűjtögető életmód eredménye! Tetszik:) Biztos, hogy van mindened, ami épp kell majd? Pöttyös fonalat nem láttam...:)))
    Nekem - aki egy éve még ugy gondolta, hogy közel áll a nyugdíjas korhoz- azt mondta egy "nyugger" barátosném, hogy amig dolgozik az ember, addig kell gyűjtögetni a fonalakat, mert a nyugdíjból nem biztos, hogy "fussa" majd...:))
    Az én gyűjteményem, csipetnyi a Tiédhez képest..:))

    Jó volt ám látni..:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gyűjtögetős vagyok, és csak remélni tudom, hogy a lelkesedés kitart, míg a fonal is :) A szalvétagyűjteményem (dekupázs) tavaly nyáron ajándékoztam el. Bár, annak nem sok gyakorlati hasznát látom, míg ennek igen :)

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsa,jó látni,hogy Neked is nagy készleteid vannak;)nálam is akad pár doboz:D. Decop.szalvétákból egy nagy papír Ikeás doboz vár a padláson,hogy egyszer majd...férjem nagyon utája:/, ahogy az anyagos dobozaimat is.Mikor télen a gyapjús dobozomat száműzte a padlásra nagyon ideges voltam,hogy az egerek majd rájárnak,azóta sem mertem megnézni milyen állapotban vannak a fonalak:( félek elszomorodnék(pincénk nincs,egércsapda van,de sokat nem ér)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók