Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. augusztus 14., vasárnap

Lila kislányruha

Valami csoda folytán a fonalam stimmelt a mintához, ez nagy könnyebbséget jelentett, hogy nem kellett számolni! Elsőnek Dóri ruháját készítettem el, a többieknek is vettem ám fonalat! :) A minta nagyon egyszerű és ötletes. Hónaljig megy, majd elkészíti az ujjacskákat is, és felszedi az elejét-ujjat-hátat-ujjat egy körkötőtűre, és így halad tovább. Nincs külön nyakkivágás, csak beszűkíti szépen lassan. Elvileg jönne rá még egy sál, én eltekintettem tőle.

Lehet, hogy ezért is lett túl bő a nyaka, hiányzik onnan a sál, úgyhogy egy kicsit több rizsmintát csináltam, és a leláncolásnál minden 5. szemnél nem 2, hanem 3 szemet láncoltam egybe.







Amit változtattam még: nem patent, hanem rizsmintát alkalmaztam szegélynek. 1,5 cm-t írt, kevés, legközelebb többet fogok, felpöndörödik állandóan. Az eleje-hátulját egyben kötöttem, vigyázat a fogyasztásoknál, hol egyik, hol másik irányba dőlőt kell használni, mert elmegy egy irányba :) Kellett egy kis idő, mire rájöttem... Azért nem könnyen észrevehető. A mellkasi részen sajnos nem túl szép a fogyasztás, ahogy x szemenként elszórva van. Kiszámolom majd, hogy lehetne inkább soronként csíkszerűen fogyasztani, persze lehet, hogy hülyeség...
No és akkor készen:


Minta: Berroco Simo
Fonal: Barka Tengeri Orgona
Tű: 5-ös Addi
Súly: 162 g

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók