Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. június 7., kedd

Horgolsz velem?

Vak vezet világtalant alapon gondoltam, hátha van valakinek kedve csatlakozni hozzám egy kislány kardigán meghorgolásában?
Ennek a darabnak álltam neki:


Ez itt a leírás. Lelkesen kinyomtattam, majd bociszemeket meresztettem. Hogy micsoda? Virágfüzér, meg egyik oldalára horgoljunk alapmintát? Sokszor elolvastam, próbáltam értelmezni, majd segítséget kértem az Index szaktopikjában.
A kezdő lépések most már világosak. És holnap elárulom őket, addig is egyen titeket a penész :)







Ez pedig itt a mintarajz.













Forrás

1 megjegyzés:

  1. Nagyon bátor vagy. Én tutira nem merek belevágni, de te ügyes vagy és biztosan sikerül. Várom a végeredményt. Majd nyomon követem az események alakulását. :)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók