Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2013. február 22., péntek

Flaming June

Ez a kardigán egy kihívás volt. Elsőre beleszerettem, elkezdtem fonalat keresni, a Barka Pillangó elvileg pont jó volt. Gyakorlatban persze nem :)) Egy merész színkombinációt választottam. Nagyon tetszik a nyersselyem fonal rusztikussága. Sajnos a gyakorlatban viszont talán emiatt eléggé szöszöl, a sárga meglátszik világos és sötét ruhán egyaránt... A kötés nem volt egyszerű, a minta elég nehezen követhető, tele van logikátlan megoldásokkal is, kicsit (technikában) átalakítottam... Az ujjakat körben kötöttem. Mielőtt az ujjat kötöttem volna, néztem meg a Craftsy-n egy rövidített soros oktatóanyagot. Így itt gyorsan ki is próbáltam: ujja fogyasztás helyett a váll ívét rövidített sorokkal alakítottam ki. Nagyon szép lett.



A vállaknál nem láncoltam le, és varrtam össze, hanem inkább kitchener stich-csel varrtam, ugyanígy az ujját: annyi szemet szedtem fel, mint amennyi az ujjban volt, és a kettőt varrtam össze kitchener stich-csel.
Az eredmény kárpótol a nehézségekért, nagyon jó viselni!



Minta/Muster: Flaming June
Fonal/Garn: Barka Pillangó (megszűnt, 150m/50g, 100% selyem)
Tű/Nadel: 3mm
Méret/Grösse: M

2 megjegyzés:

  1. Obwohl ich kein Wort verstehe *g* (trotz Übersetzungshilfe ...)

    DIE JACKE IST TOLL!

    Liebe Grüsse - ZiZi

    VálaszTörlés
  2. Danke Zizi!
    Hier ist eine schnelle Übersetzung!
    Diese Jacke war eine Kanpfansage. Das war Liebe auf den ersten Blick. Ich hatte Garn dazu gesucht, und Barka Pillangó hat perfekt gescheint. Aber war trotz nicht. Ich habe eine ungewöhnliche Farbkombination gewählt. Ich liebe die rustische Seide. Ein Nachteil aber hat sie: es ist fusselig, man kann es sehen auf die Kleidungstücken. Stricken war nicht einfach, die ANleitung ist schwierig zu folgen, und sie ist voll mit unlogische Lösungen, so habe ich technisch ein bischen geändert. Die Ärmel habe ich in Runde gestrickt, und zum Schulter habe ich verkürzte Reihen benutzt. Es wurde sehr schön so.
    Vorne und hinten habe ich nicht abgekettet, sondern mit Kitchener Stitch genäht. Am Ende: gefällts es mir extra!

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók