Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. október 10., szerda

Swap, swap, swap subapp....

Egyszer volt, hol nem volt, a svájci kötőstalálkacsoport megalakult a Ravelryn. És ott szerveződött egy csipkekendőswap, vagyis cserebere, vagy minek nevezzem. Aki akar, jelentkezik, megadja a preferenciáit, kap valakit, címmel, köt/horgol, megadott időben kiküldi és kap, és örül, jó esetben. Persze, hogy jelentkeztem, részt kell minden hülyeségben venni :D 11-en voltunk, az én alanyom türkizt, palackzöldet írt, hát gondolkodtam erősen, mindenképp Barka-fonalat kellett használjak, ha már azt árulom :) A Vattacukor Smaragd árnyalata úgy éreztem megfelelt a palackzöldnek. Az volt a kitétel, hogy mindenki csak fekete-fehér képet mutogasson, hogy ne tudjunk tippelni, mi a mienk, sajnos ezt kevesen tartották be, így én hamar rájöttem, mit kapok, így nem volt olyan izgi.

Ezt adtam:



És ezt kaptam:





Aztán persze meséltem én erről a magyar kötős-horgolós Facebook csoportban is. Némelyeknek megtetszett az ötlet, és mert vagyok olyan mindenlében kanál, gyorsan magam meg is szerveztem. Az érdeklődés hatalmas volt, a végére 33-an lettünk! A nyári táborban együtt próbáltuk a neveket összepárosítani (úgy hogy magunk se tudjuk, kit kapunk), nem volt egyszerű a történet, most a végén ki is derült, hogy hiba csúszott a gépezetbe. Valaki kettőt kapott, valaki meg egyet sem.
A magyar csoport nagyon klasszul betartotta a szürke fotókra a szabályt, sokat vicceskedtünk rajta, hogy mindenki szürkét kap. És nem tudok róla, hogy bárki sejtette volna, mit fog kapni! Október első hetében volt a feladási hét. Ahogy érkeztek a csomagok, jöttek az áradozások, de nem olyanok, hogy megjött, tetszik, ami akármit is jelenthet, hanem szuperlatívuszokban.
Nahát csajok, oda vagyok!!!! Totál szerelem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alig várom a tizedikét :)
(10-ig reméljük mindenkihez odaér és akkor lehet színesben mutogatni.)
Jaj, nagyon-nagyon gyönyörűséges, pont az a szín, amit - többek között - kértem, és a minta valami álomszép. A kivitelezés meg csillagos ötös. Gyönyörű és nagyon-nagyon boldog vagyok!
Azt már írtam korábban, hogy megkaptam. :) No de ma végre ki is bontottam! :) Azóta se jutok szóhoz, nem találom a megfelelő szavakat, amik leírnák, mennyire örülök! :) Teljes mértékben telitalálat! Gyönyörű! Nagyon-nagyon köszönöm!!! A ráadást is! ;)
A tükör előtt nézegetve magam a cserebere kendőmben ezt kérdeztem: "Tükröm, tükröm mondd meg nékem, kié a legszebb kendő e vidéken?" A tükör válaszolt is: "A tiednél semmi sem csodálatosabb!" :)
UUUUUU Most jovok a postarol :D Kedves Angyalkam! Ez valami csodalatosan szep! Mar hazafele rajtam volt :) Finom puha es a szine telitalalat, ilyen meg nincs :) Nagyon szepen koszonom! 
Na, elég legyen ízelítőnek ennyi.
Zsuzsi és az én angyalkám összefogtak, hogy közösen elküldjék a csomagot nekünk (otthoni címet adtunk meg), pont aznap érkezett, mikor mentem Zsuzsihoz. Nem kis boldogság volt nekünk sem :))) Ugyan korábban írom ezt, de csak 10-ikén engedem ki az éterbe, hogy én is mutathassam színesben :)

Én ezt készítettem:


Viselve :)


És ezt kaptam:





Hát nem gyönyörű? Kézzel festett, és totál az én színeim. A mérete tökéletes, melegíteni is jó, sálként is feltekerhetem, gyönyörű, imádom :)

Projektek a Ravelryn
Képek

Több blogbejegyzés:
Mona
Egy boszorka van
Merel Jewels
Ráhajtás
Divatkörte

És nincs vége a sztorinak, egy nyakmelegítős swap már szerveződik. Köszönettel, a szervezési részéből most kimaradtam :) De részt veszek. Ja, és ne feledjem, hogy a svájci csoportban meg zoknis van. Ideje meggyógyulnia a kezemnek, mert így mi lesz? :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók