Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. június 15., péntek

My Honey Mystery KAL

Ez volt az első, de szerintem nem az utolsó! Mystery, mivel nem tudtuk, mi lesz az egészből, annyit tudtunk, hogy egy kislánykardigán, milyen fonal kell hozzá. KAL - azaz együttkötés. Darabokban kaptuk meg a leírást, mindig egy-egy részt kellett megkötni. Izgalmas volt, ahogy kibontakozott a kardigán... Mindenkinek csak ajánlani tudom a tervezőt, Elena Nodelt. Csodálatos kislányholmikat tervez, kifinomult ízléssel, a minta szépen tagolt, jól érthető, könnyen követhető. Nehezen, de sikerült fonalat is találni hozzá, csak némileg kisebb tűvel kellett kötni a kelleténél, és kiadta a méretet. Annak ellenére, hogy színproblémák is voltak (zöldet választottunk először, de kifogyott), időben megérkezett a fonal. Egészen a test megkötéséig élveztem, az ujjához már nem sok kedvem volt, bele is kezdtem közben egy kendőbe...
A méretezésről: nem tudom, honnan vannak ezek a standardok. Noéminek is a másik kardinál, itt is, most Laurána is jópár évvel lejebb kellett mennem a méretben, különben túl széles lett volna. Ha jól emlékszem, szélességben a 6-7 évest csináltam, a hosszában kb a 9-10-est, igazából inkább méricskéltem, mint a mintát néztem, így is kicsit hosszú lett az ujja. Mivel fölülről lefele készült, ha kinövi, köthetek még hozzá egy keveset ;)






Minta/Muster: My Honey
Fonal/Garn: Drops Merino Extra Fine, 22, 7,5 gombolyag= 784m
Tű/Nadel: 2,5-3,5-3
Méret/Grösse: hossz - 9-10y, szélte: 7y

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók