Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2012. április 1., vasárnap

Shawl with flouence

Atyaég, ezt már mikor befejeztem! No, nem erősségem az utóbbi időben a blogolás... Az úgy volt, hogy valamit nagyon szerettem volna Vattacukorból kötni. De olyan kis vékonyka. És a mohair miatt semmi csipkés izé nem jöhet szóba. És valahogy beleakadtam ebbe az egyszerű mintába, és két szállal már bele mertem vágni. Közben a csoportunkban néhányan készítettek más szélű kendőt. Az első választásom a Konyakmeggy szín volt, de lebeszéltek a csajok, kicsit bánom, lehet mégis be kellett volna a merészebb árnyalatot! Még egy érdekesség: feltettem a képet a Ravelryre, és egy kötőstárs, akivel egyébként pont úgy kerültem kapcsolatba, hogy ő is megkötötte ezt a kendőt, kiszúrt egy épületet a háttérben, és kiderült, hogy ő is itt. Na, azóta is tervezzük a találkát, de ami késik, nem múlik!










Minta/Muster: Shawl with flouence
Fonal/Garn: Barka Vattacukor (Pisze 45g, Falmingó 19g)
Tű/Nadel: 3,5-4,5mm

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók