Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. december 24., szombat

Hópelyhek / Schneeflocken

A kedvencem / Mein Favorit
 
A Vattacukorba első pillantásban beleszerettem, de el sem tudtam képzelni, mit csinálnék belőle. És akkor jött a lecke a Barkánál. Tudtam, hogy akarom. Azonnal. Időnként csináltam egyet-egyet, majd blokkoltam is őket, hogy szépen kifeküdjenek. Túl sok nem lett belőle, de jövőre folytatom!


Es war Liebe auf ersten Blick mit den neues Wolle - Vattacukor, aber ich hatte keine Idee, was konnte ich davon machen? Und dann - eine neue Kurs beim Barka. Ja, das will ich! Manchmal hatte ich einige gemacht, um an Ende auch blokkiert. Es gibt nicht zu viel, aber nächstes Jahr mache ich weiter noch!


Minta/Muster: Mohair hóbelyhek by Annás kertje
Fonal/Garn: Barka Vattacukor
Tű/Nadel: 3,5 Addi
Méret/Grösse: Mind :) Alle :)




Ezzel kívánok Nektek kellemes karácsonyi ünnepeket!
Damit wünsche ich Euch wunderbare Weichnachten!



2 megjegyzés:

  1. Szeretetben és békében, örömökben és egészségben gazdag ünnepeket kívánok Nektek sok szeretettel! ♥

    VálaszTörlés
  2. Boldog Karácsonyt!
    Jövőre én is meghorgolom ezeket a szépségeket.

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók