Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. november 20., vasárnap

Swirl hats



Pár hete valahogy úgy alakult, hogy többször kellett este mennem valahova, és igencsak fázott a fejem. A meglévő sapkáimat meg nem szeretem. Igazából helyesebb lenne, hogy egyáltalán minden sapkát utálok. De ha hideg van, muszáj! Végül ezt a csavart mintásat választottam. Ugyan csináltam próbakötést, de harisnyakötéssel, a minta meg eszi a fonalat, én meg vagyok annyira rutintalan, hogy nem próbáltam. Dórinak épp egy kicsit kicsi lett... Úgyhogy már a kész mintán méricskéltem, és szorgosan próbáltam a második alkalommal, és lett egy szuper sapim! A két szín használata ráadásul nagyon feldobta a mintát. Készül hozzá a vállmelegítő is.

Vor einige Woche irgendwie sollte ich mehrere Abend irgendwo gehen, und es war schon sehr kalt. Und meine Huten (besser gesagt: alle Huten) hasse ich. Aber, wenn es kalt ich, soll ich etwas aufnehmen! Endlich habe ich ein einfache geschraubte Muster  gewählt. Obwohl habe ich Teststricken gemacht, wurde es zu klein - ich bin so ungeübt, dass hatte ick keine Abprobe gemacht. Es wurde fast klein für Dori auch (3 Jahre alt). Nächstes Mal habe ich schon das fertige Hut gemesst, und viele Anprobe gemacht. So wurde es schon super. Ich habe 2 Farben benutzt, dass gibt noch ein Extra dazu. Ich mache ein Schulterwarmer noch dazu.









Minta/Muster: Swirl hat, magyarul
Fonal/Garn: Barka Felhő
Tű/Nadel: 3,5
Méret/Grösse: 3év, felnőtt/3Jahre, Erwachsene

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók