Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. szeptember 14., szerda

Véghajrában

Egész belejöttem én ebbe a kötésbe, sebességem többszörösére nőtt, dagadt a mellem, a sima, meg a fordított, pikk-pakk, annyi idő most egy sor, mint a kendő közepén. Ezen felbuzdulva úgy gondoltam, hogy a csipkeszegélyt én bizony tegnap este befejezem. És most nem is az a gond, hogy mindig elrontanám, egyszer tettem, úgyhogy nem kellett sokat bontani, számolni. Jut eszembe, rájöttem egy okosságra: nem akkor teszem be a mintaegységek után a jelölőket, mikor lekötöttem, hanem előre leszámolva a szemeket!!! Mert ha egyszer is elrontom - ahogy tegnap történt, 18 szem helyett 10-et csináltam meg egy mintaegységből, gondolom, aztán valaki hozzámszólt, és hiába voltak jók utána, ugye az egész nem stimmelt. Persze a középhez érve feltűntek a plusz szemek. Utána a második felébe beraktam előre a jelölőket, így egységenként kiderül, ha rontás van. Na, szóval szaporítás, fogyasztás, nagyon, nagyon lassú. Frusztráló volt. Pláne mert ma megyek A-be, és mutogathattam volna :) Gondoltam, reggel blokkolom, délre megszárad. Bár, amilyen idő lett, csúnya eső, így sem biztos. Már nem mondok ilyet, hogy ma kész lesz, de kicsit reménykedek ;)

1 megjegyzés:

Rendszeres olvasók