Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. augusztus 11., csütörtök

Addi click Lace

A hét elején Bp-en jártam. Nagyon nehezen boldogultam a körkötőtűmmel, ahogy egyre fogyatkoztak a szemek. És csipketűt meg akartam venni a csipkefonalamhoz, hirtelen kipattant az ötlet a fejemből: készlet kellene. Bementem hát az 1001 fonalba, és megvettem a csipketű készletet. 3,5-7-ig vannak benne tűk, amelyek speciális bevonatúak és hegyesebbek, mint a normál tűk. Több-féle hosszúságú damil, plusz egy összekötő elem (amivel két damilt is összekapcsolhatunk, ha valami óriásit szeretnénk készíteni).
Tapasztalat: a 40-es damilnak semmi értelme, rövidebb, minthogy dolgozni lehessen vele. A tűk kicsit rövidek, sajnálom, hogy nem próbáltam ki, de rohanni kellett. Most csak abban reménykedhetek, hogy megszokom. Amúgy nagyon jól lehet vele dolgozni, gyorsan csattognak a kezeim között. Az illesztés gyorsan megy és nem zavaró. Igaz, eddig csak pamut és gyapjú fonalat próbáltam, nem tudom, a bambusz hogy fog rajta viselkedni. Ami nagyon jó: ha át kell rakni valahova a szemeket, csak fogom az illesztő elemet, lecserélem vele a tűt, másik damil, és kész :) Most a ruhácska, amit kötök, így működik: eleje-háta, át kellett rakni máshova, ujja készül, és majd egyben folytatódik.

2 megjegyzés:

  1. nekem a rövid damil most jól jött, hogy kötöm az Andreas shawl szegélyét, mert így nem kell olyan nagy damillal bajlódni, hiszen a szemeket nem tologatom, maradnak a tűn;)
    Amit sajnos nem volt időm kipróbálni az a körkötés a rövid damillal, pl sapinál...
    ha nem lenne ilyen drága a készlet vagy én nem lennék ilyen csóró, akkor tuti megvenném:)
    További jó kötést velük!

    VálaszTörlés
  2. megszoktam őket, már egyáltalán nem furcsa, hogy rövidek. a 40-es damilt továbbra sem használom.
    mostantól darabonként is meg tudod venni... én a fát így fogom :)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók