Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. augusztus 22., hétfő

10 in 2010 Shawlette

A nyári felsőből maradt egy kis fonal, kérdeztem a kötős-horgolós lányokat, mi is legyen belőle, és hamar jött is a tipp: egy kis kendő. Móni elkészítette ugyanebből a fonalból, így sejteni lehetett, hogy elég is lesz ehhez a mintához. A mintaolvasás elsőre kissé nehezen ment, még sosem kötöttem sálat!
A háromszög sál nem a csücskétől kezdődik, hanem a hosszú egyenes rész közepétől, és a két másik oldal mentén bővül (a csíkokból lehet már látni). Hogy hogyan is indul ez, a Barka kötősuliból elsajátítható.


Itt látszik, hogy haladnak a sorok. Azok a kis narancssárgák szemjelölők, érdemes használni őket mintaegységenként, könnyebb így követni a mintát, ill. visszakeresni, hol rontottuk el!



És ahogy megosztottam haladás közben, még az is kiderült, hogy elrontottam. Mindenki okulására: egy háromszög sál úgy épül fel, hogy szélminta, mintaegység ismétel valahányszor, szélminta, és még egyszer ugyanez!!! Én a szélt csak a két oldalára tettem, így elég kicsike lett, Laura megnyerte :) Nem bánom, végülis inkább egy ilyen egyszerű valaminél jöjjön ki a nemtudásom, mint valami csipkecsodánál :) Mert készülök egy olyanra is, egy Lamináriát szeretnék kötni!

Blokkolás előtt 65x20 cm volt...


Blokkolás közben - látszik, hogy hiányzik a közepének a szaporítása...






Blokkolva 90x40-es lett


Még Laurának sem túl nagy...


Varrjak rá gombot???





Minta: 10 in 2010 Shawlette
Fonal: Barka Kabala, hercegnő színben
Tű: Addi Click Lace, 3,5

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók