Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. július 2., szombat

VIrágos karkötők

A képeket bogarászva találtam meg ezt, el is felejtettem.
Vasárnap névnapi partit tartottunk Laurának, tombolanyereményként csináltam a kislányoknak karkötőket:

A virág mintája:
A világgossárgából egy varázskarika
1. sor 10 sc/rp, behúzás, sl st/klsz (a másik színnel áthúzva)
2. sor: 3 ch/lsz, első rp-ba 2 tr/2rp, 3lsz, a köv szembe sl st/klsz és innen ism: *a köv szembe (3 ch/lsz, 2 tr/2rp, 3 ch/lsz) a köv szembe sl st* - tehát egy szirom az két rövidpálcára esik. az uccsót az elejéhez kapcs.
fonal elvág, eldolgoz, komolyan, ez a legtöbb idő belőle... A sárga fonal egyik végét elég hosszúra hagytam, és ezzel varrtam a láncsor közepére.

le is rajzoltam (bár, most látom csak, rosszul :)) sima pálcák helyett 2 ráhajtásosakat kell horgolni!!!:



Minden virág színével megegyező színnel csináltam megfelelő hosszúságú láncszemet (méretet vettem a fiatalkorúakról), hagytam két fonalvéget is, a tuti jó mérethez. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók