Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. július 15., péntek

Megvagyok

Nehéz ügy, ha az ember valami nagyobb dolgon munkálkodik, nem születhetnek gyakran bejegyzések. És megdöbbenve látom, hogy már 24-en feliratkoztatok, köszönöm! :)
Véghajrában vagyok a világoskék kardigánnal, nem akar összepasszolni a karöltő az ujjával, de megerőszakoltam, még körbe kell díszítővel horgolni és jöhetek mutatni. Holnap a végső határidő magamnak, de jobb lenne, ha ma befejezném. Inkább horgolnám a középsőmnek elkezdett piros poncsót, igazi nyugalmas, unalmas minta. Odafigyelés nélkül lehet csak csinálni, igazán élvezetes :)
Vasárnap éjjel pedig indulunk haza Magyarországra, alig várom, hogy kibogarászhassam a töménytelen megrendelt Barka fonalakat. a legnagyobb baj, hogy nem is tudom, mivel kezdjek majd...
Tervek:
nyári felsők nekem, több színt is vettem, de lassan vége a nyárnak.
téli ruhák a lányoknak, ez halasztható
boleró
kendő
mamuszok - ezt a nyári szünet végére meg akarom csinálni, jó lesz "benticipőnek", találtam jó kis tappancsokat rá
és még sok egyéb más kering az agyamban.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók