Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. május 23., hétfő

Táska a horgolásnak


Hol a teraszon, hol a kanapén, hol magammal viszem... És akkor hol olló nincs, hol a tű. No, akkor kéne egy tatyó. Kitaláltam, és megvalósítottam. Vagyis ez egyelőre a bélés, mert lesz köré horgolás, bár arról még nem sok elképzelésem van, a kettőt hogyan kell összeszerkeszteni :) Ezzel a nagyinégyzettel szeretnék megpróbálkozni. Az anyag brutál színeivel: piros kék, zöld, sárga. Ha megjön végre a fonalcsomag, egyelőre péntek óta egy helyben üldögél. Varrógépem nincs, úgyhogy kézzel varrtam, az elején nagyon bénán, de visszajönnek a régi emlékek :) Határozottan élveztem az öltögetést!



Van kis zsebecske az ollónak, tűnek:









És az aktuális mintaleírásnak is. Kicsit kicsi lett a zseb, de sebaj :)
Most így, hogy kész van, és belegondoltam, hogy ugye még kívülre jön egy réteg, nem is értem, miért kívülre varrtam a zsebeket?
És vajon nem kéne-e, és ha igen, hogyan lehetne merevíteni? Vagy maga a horgolt anyag fog neki tartást adni?
(Hint: az első képen kicsit megleshetitek, min munkálkodom éppen ;))

2 megjegyzés:

  1. Muzsi, ezt kézzel varrtad? Ejha... :) jó kis meló volt akkor, de nagyon jó lett! Belül van zseb? Mert ha nincs akkor kifordíthatod és a külső zsebek belülre kerülnek és jöhet a külső borítás ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszi :) basszus, igazad van, annyira a színére koncentráltam, hogy kívül legyen, igenám, de ugye, ha benézek a táskába, ott a varrás hátulja, na, így meg majd, hogy kifordítottam, az eltűnik, hiszen a horgolás felé lesz :) lehet, hogy így is terveztem az elején, csak már elfelejtettem??? :)

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók