Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2011. május 20., péntek

Az első fonalbeszerzés

Nem volt egyszerű az első adag fonal megvásárlása. Először a magyar boltokban néztem szét, de minden fonalból csak kevés fajta színt találtam. Kezdő lévén, pláne, hogy a fonalakat sem ismerem, nem mertem volna több fajtából vásárolni. Elkezdtem hát túrni a netet, és szép kínálatot, elérhető árat találtam a Catania fonalból. Megrendeltem, végül a német ebayről. Már úton van. Ezután olvasgattam még utána, erre a célra jól megfelelő fonal, nagyobb daraboknak kevésbé, mert elég nehéz.
Színválaszték.
Ha már túrtam utána a netet:
Fonalbolt (530)
Kreatívkézimunka.hu (495) - széles színválaszték! Leírások, hozzávalókkal együtt vásárolhatók.
Színes szálak (434) - 1 kg vásárolható
Reatex (438) - elég gyenge kínálat, de hátha pont ilyen szín kell :)
Fonalvarázs (495) - nem túl nagy színválaszték

Amennyiben tudtok ajánlani fonalakat, szép színűt, vékonyat, pamutot, nem drágát, ne habozzatok megosztani! :)

1 megjegyzés:

Rendszeres olvasók