Copyright © Kreativ Muzsi
Design by Dzignine
2013. május 17., péntek

Kislánytop

Egyszer volt, hol nem volt, volt itthon egy pár Alize Bamboo extra fine fonal. És tényleg olyan finom, és szép. Arra gondoltam, jó lenne nyári felsőnek. Dórival kezdtem a tervezést, ha bontani kell, nála a legkevesebbet. Számoltam, kötöttem, próbáltunk sokat. Íme az eredmény:



Hát nem cuki? :) Aztán megírtam a mintát, és tesztelésképp Noéminek megkötöttem az 5 éves méretet. Ezek a nemzetközi sztenderdek nagyon mókásak, nem tudom, hol vannak ekkora gyerekek... De nem mehetek a fejem után, muszáj a sztenderdhez ragaszkodni. A kezeim elfelejtették a korábbi kötéspróbát és jóval lazábban kötöttem, mint elsőre, úgyhogy Noéminek belenövős lett! Nagyon tetszik az egyszínű-színváltós kombináció. Az aljára nem fehéret terveztem, de elfogyott a kék :) Elképesztő mennyiségű fonal ment bele!!!


A mintát jelenleg teszteljük, jó két hónap még, mire megjelenik...


Minta/Muster: Juicy Fruit (saját tervezés)
Fonal/Garn: Alize Bamboo Fine (és Batik Design)
Tű/Nadel: 2.5 Knit Pro
Méret/Grösse: 2 és 5 éves :D

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Rendszeres olvasók